Personlige samtaler

Samtaleterapi/coaching

Igennem Trivselsskolen tilbyder jeg personlige samtaler til et.

Nogle af de mennesker jeg taler med har akut behov for sparring, coaching og nye perspektiver på problemstillinger og livsspørgsmål, som står i vejen for deres trivsel.

Andre har glæde af et tilbagevendende frirum, hvor jeg som erfaren samtalepartner, lærer og coach kan bidrage med spørgsmål, refleksioner og persepktiveringer ind i det levede liv.

Uanset dit udgangspunkt kan et samtaleforløb giver dig mulighed for at vende dine tanker og få sat ord på dit liv i et fortroligt rum. Dermed får du det bedst mulige udgangspunkt for, at du kan skabe mere trivsel for dig selv og for dine omgivelser.

Lidt om min erfaring
Jeg har løbende haft privat praksis, siden jeg i 2008 afsluttede min coach-uddannelse ved ID Academy.

Desuden
har jeg opnået stor erfaring som samtalepartner, lærer, konsulent og coach, bl.a. gennem mit mangeårige arbejde som lærer på Højskolen Skærgården, hvor jeg primært underviser i trivsels-relaterede fag. Her har jeg haft det privilegie at arbejde med et meget stort antal mennesker, som har taget aktivt hånd om deres egen trivsel og skabt store forandringer i livet.

Jeg har arbejdet med unge som ældre og med mennesker med vidt forskellige uddannelsesmæssige og sociale baggrunde, og bla. derigennem fået indsigt i og viden om en lang række af de udfordringer og problemstillinger, som vi som mennesker kan møde gennem livet.

Læs mere om min bagrund under Om Trivselsskolen.

Kontakt mig

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende samtale. Skriv her eller ring på 30317514 og indtal en besked på min telefonsvarer.

Jeg kan egentligt ikke lære dig noget, men har livet lært dig lektien,

kunne vi jo samtale.

Søren Kierkegaard

Priser og praktisk

Prisen for private klienter er kr. 750,- inkl. moms pr. 60 min.

Betaler din arbejdsgiver eller dit firma, er prisen kr. 1.500,- inkl. moms pr. 60 min.

Jeg anbefaler mindst tre sessioner. Ud fra dit konkrete behov vurderer vi sammen, hvor hyppigt og hvor mange gange vi mødes.

Steder

Samtalerne foregår på adressen Sanddalen 9 i Sorring, som ligger mellem Århus og Silkeborg.

Alternativt mødes vi på Højskolen Skærgården ved Lind syd for Herning.

Andre mødesteder kan arrangeres efter aftale. I så fald afregnes kørsel.

Online

Coaching over Skype eller zoom er en god mulighed, hvis vi ikke kan mødes fysisk.

Find mig på michael9822 på Skype eller under Michael@hjsk.dk på Zoom.

NB: Behandlingskrævende lidelser og symptomer skal du naturligvis konsulterer din læge med.